Tortury jąder

Jako ze jestem w kontakcie z Pania, ktora fascynuje znecanie sie nad jadrami postanowilem sprobowac na poczatek sam zabawic sie w ten sposob i wyciagnac wnioski na temat tego, czy zniose takie upokorzenie. Lekkie zgniatanie, potrzasanie nie jest takie straszne, jednak uderzenia, nawet lekkie sa dosc nieprzyjemne. Kilka pstrykniec palcem i mialem dosc, bol w ulamku sekundy przeszywal podbrzusze i byl nie do zniesienia. Nie mam porownania do tego typu bolu i wydaje mi sie, ze jesli organizm tak reaguje to ma ku temu powody.

Utwierdza mnie to dalej w przekonaniu, ze nie jestem milosnikiem bolu, wole upokorzenie, dominacje psychiczna, sluzenie Pani jako jej szczeniak. Mam tez wrazenie, ze w Internecie wiecej jest sadystek, niz Pan, ktore fascynuje psychiczna dominacja – moze dlatego, ze trudniej znalezc chetnych na tortury jader czy spanking do krwii.

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

